Custom Cart0

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Waar is mijn bestelling?
Wanneer we jouw pakket hebben gepickt en ingepakt ontvang je een mailtje met een track & trace code. Met deze track & trace code of via onze zo geregeld pagina kun je jouw bestelling op de voet volgen! Kom je er niet uit en duurt de levering te lang? Stel je vraag dan via ons contactformulier, dan zoeken wij het verder uit.
Hoe kan ik iets retour sturen?
Binnen 7 dagen na je aankoop retour je jouw product helemaal gratis. Dit kunt u regelen via het contact formulier.
Heb je een productvraag?
Heb je een diepgaande vraag over een product? Dan kun je jouw vraag het beste stellen via onderstaand contactformulier. Zo kunnen we de vraag direct bij de juiste productexpert neerleggen en krijg jij het beste antwoord.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd.
Is jouw pakket kapot of beschadigd geraakt bij verzending, of valt het defect binnen de garantietermijn? Vul dan jouw aanvraag in via onderstaand contact formulier:

Vragen over bestellen of een bestelling?

"*" geeft vereiste velden aan